tisdag 26 april 2011

Tulpaner i hink




Då har första steget mot en finare framsida tagits! Mamma och jag började att gräva upp lökarna som fanns där och försökte att ta bort maskrosor så gott det gick. För övrigt så tycker Juni att maskrosor är en jätte vacker blomma och sprang och gjorde buketter. Då när jag tittade närmare på dem i lilla handen så såg jag också något annat.

Lökarna fick sin nya plats i bakre delen av trädgården där vi inte har engagerat oss så mycket ännu och där har också allt annat hamnat så fort det har varit grävardags. Tyckte färgerna från tulpanerna mot den turkos blåa hinken var så himla glädjespridande så självklart delar jag med mig.

Kram
A

1 kommentar:

  1. O Anna!! Vilka superfina bilder! Me like:-)

    Tack för din fina länkning, lycka till i utlottningen!
    Kramkram H.

    SvaraRadera