torsdag 26 januari 2012

Släng er i väggen Rebecca & Fiona:-)


Roligt eller roligt? Jag har ju inte berättat hur helgen i Köpenhamn var med massage och familje mys. Jag skulle unna mig en massage var vecka om bara tid och pengar till det fanns, hur underbart som helst. Att umgås med svåger David och svägerska Petra är rena rama härligheten, tänk vilken tur man har.


Juni fick sig en rejäl lektion i scratching av sin farbror som jobbat lite som DJ och gör fortfarande om andan faller på. Vi andra tre bara stod och såg på när de gick loss på vinyl plattorna med ett brett leende på läpparna.


Fingrarna i styr och tungan rätt i munnen.



Sen där emellan lite spontan dans. Jag kan säga att det fick bli repris på söndagen också innan vi åkte hem. Jag misstänker att nästa gång vi kommer till Köpenhamn så lär det bli mer av den här varan, var så säker. Tack igen familjen för en kanon helg.

Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar