fredag 3 februari 2012

Här jobbar jag




Här tillbringar jag en hel del av min vakna tid: på Saba Frukt & Grönt AB som ingår i Dole koncernen. Nu när vår hemsida gjordes om (visst är den fin?) så blev jag tillfrågad om min blogg kunde ligga med som en länk under Blommor kategorin. Tror ni jag var sen med att säga JA! För egen del så jobbar jag på ekonomi avdelningen med leverantörs fakturor, och de blommor jag ser på jobb är de som är specade på fakturorna, haha.

Spana även in denna länken under Hälsa och välmående. Bilden är från ett kampanjblad där Juni & jag fick agera modeller för en dag. Galet fort har tiden gått för där är hon ett år och några månader. Jag minns att några dagar efter så skulle vi åka iväg på bilsemester med mormor och morfar och slutdestinationen var Kroatien. Bilnyckeln blev inlåst i bagageluckan i Prag (morfar blev nervös och fick ta en gin & tonic för att lugna ner sig), i Slovakien fick vi fortkörnings böter och Imse Vimse Spindel gick på repeat i baksätet för att hålla Juni glad, en alldeles fantastisk och minnesvärd resa.

God fredag på Er.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Låter ju som en alldeles fantastisk semester.....att tala om i efterhand iaf :-)))

    Ordnade det sig när morfar fått sin drink? Blev han mer kreativ och löste problemet, eller så ser jag framför mig hur lite slirig och vig han blev och vips fick ni in ålat honom i bagaget för att rädda nyckeln!

    SvaraRadera