tisdag 24 april 2012

Detta får följa med i flytten

Förra årets skörd


Junis äppelträd (Discovery) som hon fick i doppresent av Jannice och Jonas är nog det enda som får följa med i flytten av det som är nedgrävt i vår trädgård. Det finns självklart vissa saker som jag även önskar ha på nya stället, men eftersom vi ska vänta och se vad som kommer upp i marken där först så känns det som att jag får börja samla på mig igen. Lyckans ost man är att få handla rundor igen:-)

På tal om att handla rundor så har mamma och jag varit på homeparty ikväll hos Jannice med ett gäng sköna tjejer där Anna visade och inspirerade oss med inredningsprylar från Living and Room. Det blev lite handlat som jag visar senare när paketet anlänt.

Nu tror jag på att krypa till kojs och läsa lite bok.

Kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar