söndag 13 november 2011

Så vacker




Vi mötte upp min kompis Åsa med familj på Röda Korsets marknad och när vi var klara så var det självklart fikadags. Vi tog oss ner på Råå och Tildas Täppa, då caféet tidigare varit en blomsterhandel så är den lilla trädgården framför huset full med blommor.

Bland annat denna underbara rosen som jag inte hade sett förut, Camille Pissarro. När jag googlade på den såg jag att den brukar innehålla mer gula toner också, men det kanske beror på att det är kallare ute som den mest går i rosa. För min egen smak så får den gärna se ut just som på mina foton.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Vilken vacker ros! Namnet skriver jag upp i min trädgårdsbok, om att utifall det blir ett tomt hål i någon rabatt som ska fyllas med en ros...

    Ha det gott!
    Anna

    SvaraRadera