söndag 2 september 2012

Huset tomt

Jag har lämnat av sista kära besöket på Knutpunkten i Hbg och nu är vi bara La familiga kvar hemma. Kände sån lycka igår när vi lagade mat tillsammans, barnen lekte & även livet. Att ha goda vänner och släkt där man bara är och njuter, det är fint det.

Blir lite tomt i hjärtat när alla lämnat så jag skall ta mig en stor kaffe i nya Sarjaton koppen. Jag tycker den är en lyckad blandning av allmoge och modern design, imorgon 3:e september släpps hela kollektionen. Kolla in alla löpande nyheter på Design Day by Day bloggen som drivs av min vän Jannice.

Kram
A

4 kommentarer:

  1. Saknar er redan kära vänner. Tack för en underbar helg.

    SvaraRadera
  2. Så snygg kopp, den ser nästan broderad ut. Tänk om man kunde ha sjutusen köksskåp...då hade jag fyllt dem med koppar och annat vill-ha porslin om jag var rik på pengar vill säga.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Nyfiken på hur det går med renovering och flytt och försäljning! Hoppas BRA! Tänker på er strand och ler, harregu' vilket läge! kramen!

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte väl att det var litta tyst! Så skönt med en resa!! Hoppas att annonsen tar fart, det borde det göra nu är det ju tid för sånt. Kram och fin helg
    ps, ja allt går bra med Essie! Vilken liten donna hon är! Ingen risk att hon tar Stubbens plats, hon tar en ALLDELES EGEN punkt. Ja hon är lite bestämt ;)

    SvaraRadera