torsdag 23 juni 2011

Andra daten:-)

Jamen så kul att ses igen:-) Idag var det dags att träffa Christin med bloggen PiccolaCasa, vi träffades i påskas för första gången och det kändes nästan som en date där man försiktigt kollade vad den andra tyckte och tänkte när vi träffades på Lödde plantskola. Idag kan jag säga att det känns som om jag inte hann säga allt jag ville, trots att vi hängde där en bra stund med fika och jordgubbar.

Supermysigt, harmoniskt och så fint de har det, härligt med inspiration. Nu får jag allt ligga i med rabatterna tills vi tar ett återbesök hos mig, haha.

Juni fick vara andra man på gungan som är inköpt hos Plantagen och den gick varm kan jag säga, allt snurrande gjorde nog sitt till att hon nu sover på soffan redan klockan 20.00, det blir till att försiktigt bära upp henne till sängen. Finalen innan vi åkte därifrån bestod av att Juni själv fick gå in och hämta ett ägg som värpts under dagen, det kommer nog att smaka extra gott i morgon bitti.

Tack snälla Christin för titten.

Kram
A

Tjusiga hönan med en synlig kyckling, de andra sex ligger under:-)


Provgungning

Vackra Nova tar en vil i haven

Pion blad som ser ut som ett hjärta enligt Juni

Kaffestund

Fina framsidan

Junis ägg


2 kommentarer:

  1. Åh vilket fint inlägg <3 <3 <3
    Det var så roligt att ha er här, känns som om vi kilar stadigt nu ;) Jag har fortfarande mycket att prata om så nytt datum måste tittas ut!
    Ha en underbar midsommar!
    Stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Häftigt pionblad!
    Önskar dig en fin midsommarkväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera