torsdag 30 juni 2011

Med ett enkelt sms


Lykkefund


Klockan 12.38 igår så plingade telefonen till och signalerade ett sms med en inbjudan från grannen: Kom över på en after work drink och ta med badkläder.

Tror ni jag var sen att tacka ja? Det blev snabbt hämtat på dagis och strax efter halv fyra så stod vi redo vid poolen jag och Juni. Hängde där till klockan var runt sju och då hade maken anslutit och tagit ett dopp. Tråkigare kunde man ju ha det:-)

Idag är det lite sämre väder så man skulle väl försöka ta tag i inomhus röran, men jag kommer inte riktigt igång. Vet inte vad som skulle kunna kicka igång mig, men jag tror jag provar med att lyssna färdigt på Timbuktus P3 sommar så kanske det går som en dans.

Ps. Glöm inte bort Ernst ikväll på fyran, jag skall i alla fall bänka mig. Ds.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Åh Anna, ett till fint foto från din trädgård:-) Härligt med granninbjudan, fina grannar är så mycket värt. Vi har det, så jag vill aldrig flytta härifrån... Man vet aldrig vad man får...

    Tack för länkning, föredömligt placerad också:-)) Hoppas nu mååånga vill vara med och fylla i listorna, det blir så roligt för oss alla!
    Ha det fint, kramkram H.

    SvaraRadera