tisdag 4 oktober 2011

Picknick?




Noop, det är ju den gamla trotjänaren Husqvarna som fått se dagsljus. Själv har jag inte använt den sen jag flyttade till Helsingborg vilket var skiftet 2001-2002, sen dess har min syster haft den. Men i somras fick den följa med hem, och nu idag har jag prövat mina slöjd kunskaper.

Jag ska inte ropa hej ännu men det har gått riktigt bra so far, jag har till och med lyckats spola upp ny undertråd och hittat back knappen, haha. Nu väntas ringar med clips hem så jag får hänga upp och mäta för att sy fållen nertill. Det ska bli ett draperi till hallen för att dölja en ful men praktisk pryl, återkommer med bilder. Håll tummarna nu för jag måste hinna med och laga mat i kväll också.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Oj den är verkligen i stil med min gamla, jag trodde jag var sist med att byta upp mig! Keep up the good work!
    kram!

    SvaraRadera