lördag 3 december 2011

Halmstjärnor


Jag blev glatt överraskad när jag började att packa upp julsakerna ur kartongen till första advent, för där låg dessa halmstjärnor. Jag hade glömt bort att jag hade köpt dem på rea i januari när affärerna brukar kasta överblivna jul pryttlar efter en.

Ser ni också vad jag ser? En gnutta solljus igår eftermiddag, det varade inte länge, men man suger i sig det lilla som finns. Nu blåser det utav bara den här i Skåne igen och det blir nog mest inomhus aktiviteter här hemma idag. Jag ska strax hämta upp Juni som har sovit hos granntöserna då vi var på On Stage galej igår kväll. Riktigt bra var det, både maten och underhållningen. Henrik Hjelt var konferencier och som han fick mig att skratta, snacka om att bjussa på sig själv.

Jaaa, annars är det bara att ladda om batterierna för ikväll är det julfest på mitt jobb:-)

Ha en dejlig lördag go vänner.

Kram
A

4 kommentarer:

  1. Åh dom var jättestiliga! Förstår att du blev glad.
    Hoppas att ni har en riktigt rolig julfest ikväll!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Hopps du får en trevlig kväll.
    Fin stjärnor du hittade visst är det kul när man blir lite överaskad av vad man har i sina gömmor.
    Grönkålskogen finns i Vejbystrand.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Det enkla är det som är vackrast många gånger.
    Det ser precis ut som om det är en hästhage utanför fönstret, är det så?
    Hoppas tt kvällen blev bra.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera