tisdag 30 oktober 2012

Allt man vill göra


Vår lilla darling Juni.


Igår förmiddag följde Juni med mormor & morfar till Norrköping när de åkte hem. Här är det ju höstlov så det passade bra och jag ansluter till hjärtegrynet på torsdag.

Alltid så tänker jag att jag ska hinna med så mycket när det inte ska hämtas och lämnas till höger och vänster. Städa, tvätta och handla effektivt osv. Men jag bestämde mig just nu för att sätta ner rumpan och ta hand om mig själv en stund. Har nu tänt lite ljus och bara gört!

Kram
A

3 kommentarer:

  1. Det gör du helt rätt i, måste ta hand om sig själv också.
    Ha en skön kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Unna dig själv lite tid, det andra hinns med nån annan gång.
    Vilket underbart foto på tösen.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Ta dig tid att sitta ner du. Det är rätt skönt att sitta och lyssna på tystnaden ibland.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera