onsdag 17 oktober 2012

Tapet sugen

Bild lånad från nätet.


Men hur sugen kan man bli på en tapet? Detta är en av de nya tapeterna som släpptes häromdagen hos Borås tapeter i kollektionen Wallpapers by Scandinavian Designers av Arne Jacobsen, Sven Markelius, Karl-Axel Pehrson och Stig Lindberg. Tänkt att få mysa till det i gästrummet med trädgårds utsikt för släkt och vänner, ja jag hade nog själv bott där:-)

Just nu kan man tävla om att vinna tapeter från denna kollektionen hos Jannice på Simplicity som i samarbete med just Borås tapeter lottar ut varor för ett värde av 3900 svenska riksdaler, gör som jag och gå in och tävla vet jag.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Åh vad svårt att välja.
    Om jag skulle vinna får jag nog killa maken under hakan för han är så nöjd med det vi har...

    Kram
    Anna

    SvaraRadera