söndag 2 januari 2011

Huset runt på 11 dagar: Kylskåp





Idag var det dags för att föreviga våra kylskåp, vi har nämligen två stycken i köket, ett för snabba varor och ett för långsamma! Vi brukar skämta om det när något ska hämtas.

Men jag måste erkänna att bilderna är tagna efter att rensing och disk av alla lösa delar skett. Det blev ett och annat som hamnade i skicka påsen. Viktiga saker i vårt kylskåp är ägg & kaviar, just nu sitter vi tjocka på just ägg så vi försöker att involvera detta i matlagningen för tillfället, haha. Annars ingår nog det vanliga som hos övriga familjer.


Vi har haft sköna slappardagar och nu blir det till att jobba i tre och sen lite ledigt igen, visst är det väl härligt.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Ja det var prydligt må jag säga!!!
    Ska jag visa mitt, slarvigt och ostädat, imorgon eller städa och vänta tills jag veckohandlat på tisdag? Det får jag nog sova på ;)
    Kram!

    SvaraRadera