lördag 1 januari 2011

Kraftfullt!!



Japp här har ni det, kraftfullt flatrökt skinka, vad det nu innebär. Tyckte textraden var så rolig så att den fick vara med på bild, hur tänkte man när denna skinka skulle lanseras. Det känns som om man hade slut på idéer i alla fall, var det månne någon prao elev som tog chansen att göra avtryck hos Lönneberga.

Vi har haft sovmorgon i hela familjen och nu sitter jag och försöker lära mig ett nytt foto program Aperture istället för I-photo, det är som att kasta sig ut i ovisshet när man kan något hyggligt bra, men sen jag ju fördelar med det nya och har till och med kört introduktionsfilmen. Inte dåligt för att var mig då jag allt som oftast testar mig fram.

Eventuellt så byts morgonrocken snart ut mot annat mjukt materiel och soffan kallar för att se Nyårsdagens klassiker Ivanhoe.

Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar