torsdag 3 februari 2011

Strykfritt



Jag avskyr verkligen att stryka, så vad kan vara bättre än att bara hänga ut plagget på balkongen eller i trädgården så den skrynklar av sig själv helt enkelt. Jodå klart att jag stryker ibland, men med vissa kläder funkar denna metoden utmärkt.

Denna tunika/klänning är från Soaked in luxury, (jag bara älskar det namnet) och jag tackar systerdotter Moa som hittade denna söta.

Så här soligt och barmark är det inte ute just nu, för i Hällsjö där vi befinner oss snöar det för fullt. Hoppas att det slutar så vi kan fara iväg på lite skoter utflykt i morgon.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Åh jag håller med dig! Strykning är verdervärdigt! Köper mest strykfria kläder, de andra blir inte använda...

    Namnet på tunikan var ju klockrent! Så känns det när jag lägger mig i min vita, fluffiga säng! Har köpt två nya kuddar, 65*65cm. Att ha när man tittar på tv. Ligger som i ett moln!

    Ha en skön tripp!
    Kram Christin

    SvaraRadera