söndag 22 maj 2011

Kanske sista chansen




Fotade rabatten med tulpanerna i för det känns som om de sjunger på sista versen, lite blekare och bladen utsträckta. Bra också så jag vet var jag ska göra min insats i höst när jag fyller på med nya lökar.

Lördagen var så himla lugn och skön, man kan säga att jag inte har gjort ett dyft utan bara myst rundor i trädgården. Det blev en rätt sen fredag kväll med vänner på fest här hemma, vi hade det hur bra som helst i kvälls solen innan vi kröp in för att äta middag. För att kompensera det hela blev det en tidig lördag kväll istället:-)

Jag skulle också vilja passa på att säga hej till alla nya som tittar in här och jag blir superglad att ni också ta er tid att lämna kommentarer. Ha en strålande söndag.

Kram
A

2 kommentarer:

  1. SÅ fin blomster :) Håper du får en fin søndag ♥

    SvaraRadera
  2. Smart drag där! Jag måste komma ihåg att plantera alium i höst!
    Ha en skön vecka snäckan!
    KRAM!

    SvaraRadera