fredag 29 juni 2012

Liten har blivit stor



Det är svårt att förstå att i morgon är det Junis sista dag på dagis. En härlig resa där hon fått en bra start i livet på Möllevångens Montessori. Jag kan inte känna mig mer tacksam för alla de som jobbar och har skapat en trygg och lärorik tid genom hennes första år.

Juni själv har inga problem med att lämna dagis, när jag frågade henne idag om hon kommer att sakna dem så sa hon: Nä faktiskt inte, det ska blir så kul med allt nytt spännande:-) Det är bara hennes vemodiga mamma som har separations ångest!

Kram
A

2 kommentarer:

  1. Så fin hon är! Jag förstår vemodet, är själv likadan. Men barnen ser framåt! Jag beundrar min dotters mod ibland, hon tar det som det kommer och testar allt nytt utan att blinka. Hon är fem, så om ett år är vi där ni är nu, och gissa om jag kommer stå där med näsduken! Men nu, nu är det sommarlov! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken liten sötnos och vad bra att du är nöjd med hennes förtsta år ! Det kommer säkert bli lika bra sen! Kram Helena

    SvaraRadera