onsdag 15 december 2010

Huset runt på 11 dagar: Badrum






Himla lång tid elva dagar tar va! Hur eller hur, here comes the badrum. Badrummet gjordes om helt och hållet när vi köpte huset, på golvet ligger svarta och vita plattor, detta är något som i alla fall jag ångrar. Allt syns på golvet och då menar jag allt, det verkar som att allt husets damm drar sig dit.

På väggarna har vi vita 15x15 plattor som är lite hamrade för att få liv, delvis har väggarna panel där inget vatten kommer åt. Jag är gladeligen förtjust i gamla tenn föremål så de två ljuslampetterna sitter bredvid en större spegel och i fönster karmen står två tenn stakar. Tyvärr har vi inte satt in något badkar, vilket jag saknar oerhört från vår gamla lägenhet utan en duschhörna med dörrar som man kan vika in.

Skåpen är köpta på Ikea och under dessa ser man visst skymten av en våg, denna delen av året åker den inte fram så mycket. Jag kanske börjar slita på den lite mera när beach 2011 hägrar:-)

Kram
A

1 kommentar:

  1. Ja det tar sin lilla tid, och du har ändå gått om mig! hahaha! Roligt när en bloggare även skriver negativa saker, tänker på det om ditt golv. Många är så många om att bara presentera positiva saker, sus och dus. Helt overkligt.
    Ha en bra dag i snöstormen!
    Kram Christin

    SvaraRadera