söndag 26 december 2010

Tomten är far till alla barnen






Eller i alla fall till ett, våran lilla Juni:-) Det är fantastiskt hur de går in för det här med tomten, hon sa till mig mitt under julklapps utdelningen: Mamma det är ingen utklädd tomte, det här är den riktiga, haha. Sen när tomten kysste hennes mamma så blev hon lång i ansiktet och jag sa till henne att hon fick absolut inte säga något till pappa när han kom tillbaka för han var ju och köpte tidningen. Vad tror ni hände, jag blev avslöjad direkt med att jag hade vänslats med tomten.

Nu är vi tillbaka i Skåne igen efter en snabb men mycket mysig jul och i morgon är det jobb, i alla fall för min del. Så när man stiger upp i morgon bitti vid 06.00 så sprider sig i alla fall en värme i bröstet när man tittar på två sussande kärlekar.

Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar