söndag 19 december 2010

Sommar Norrland




När det nu inte blir jul i Norrland så tittade jag tillbaka på sommar bilderna. Svärmor är fantastiskt duktig med sina arrangemang i diverse kärl och planterings lådor. Det brukar vara en himla blandning med alla de färger, gräs och blomsorter, men hon får alltid ihop det på slutet. Bra läromästare med andra ord, och ja detta är inte fjäsk för hon har ingen dator:-)

Sa jag förresten hur nöjd jag var med gårdagen, sååååååå nöjd!! En heldag med shopping och en fantastisk konsert tillsammans med härliga vänner. Man kan inte annat än beundra Robyn, grymt bra helt enkelt. Somnade på Pågatåget hem, och tanken var fortsatt fest med dryck men jag får göra er besvikna, klockan 02.00 kom jag inte igång igen, åldern eller??

Kram
A

1 kommentar:

  1. Ljuuuvliga bilder på ljuuuvlig tös!! Och Robyn!! Ja vad säger man!? Ge fan i fråga mig om Håkan Hellström, Oskar Linnros, Kent o annan skitmusik! Men ROBYN!!! Ååååååå... förlåter er aldrig. Fniss.. jorå... redan!!

    Pusselipuss min tussilago

    SvaraRadera