fredag 15 juli 2011

En liten trädgårdsmästare

Vår bästa Juni sa härom veckan att hon var en liten trädgårdsmästare, och tänk vad härligt om hon kommer att tycka det här med trädgård är toppen om 20 år. Denna veckan har hennes dagis varit stängt och hon har även tagit semester från sina föräldrar och fått äran att först bli skjutsad till Norrköping av våra vänner som med varm hand lämnade över henne till moster Annelie.

Om jag säger så här, jag tror knappt hon har hunnit sakna oss:-) Idag ringde hon mig på mitt jobb och berättade glatt att hon kunde cykla utan stödhjul och att i simskolan hade de tränat på bentag, men det hade varit jobbigt och inte så kul, haha. Hoppas att dessa fina sommar minnen får lagras och kan plockas fram senare i livet. Jag undrar nu om jag får komma och hämta älskade lillskrutt, eller om de adopterat henne?

När ni läser detta så har jag precis börjat på en skön semestervända.

Glad sommar,
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar