tisdag 12 juli 2011

Istället för

Stockros på vår framsida

Ja just nu skulle jag väl egentligen hålla på att fixa med både trädgård och plock inomhus, för i morgon kommer det fint främmande om allt klaffar, Christin med bloggen PiccolaCasa ska gästa mig. Men som vanligt fint väder och jag tyckte mig vara värd en liten stund i Medelhavshörnan (eller Mentalhörnan som vi också kallar den) med en tidning.

Den har egentligen inte något alls av medelhav över sig, eller jo kanske, det står ju ett övervintrat olivträd där. Visserligen är det stendött och nu har det fått sällskap i krukan av violer som klättrat över från en annan kruka. Sen kan jag tillägga att där blir det väldigt varmt, så visst är jag väl värd något gott att dricka. Städa kan jag göra resten av kvällen när solen sänker sig.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Hihi ingen press ;)
    Mina stockisar mår inte bra, taniga och blommar inte än. Kanske sätta på framsidan ist. Ses imon!
    Kram

    SvaraRadera