tisdag 5 juli 2011

Jag och tiotusen andra



Utsålt Sofiero och jag har biljetter:-) För egen del har jag aldrig varit på någon konsert vid slottet som har varit slutsåld, mäktigt. Hoppas att hon även kan fånga känslan på en sådan här spelning. I vintras var jag i Malmö på Slagthuset och såg henne strax innan jul och det var super, även om strobo ljuset gjorde mig illamående, man börjar bli gammal!

Hoppas bara nu att vädret är på sitt bästa humör så vi kan ha picknick i parken innan.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Gu' va coolt! Hoppas att det blir fint väder, då kommer det vara som en dröm!
    Nu är det snart dags att nanna här och flyga hem imorgon. Får se hur jag har det på lördag, tror att mannen jobbar då och då kan det ju passa med en utflykt! Fast du kanske är busy! Hörs när jag kommit fram! Njut kvällen!
    KRAM Christin

    SvaraRadera