onsdag 13 juli 2011

Jag måste ha varit snäll som liten....

Blomsterbud

En liten överraskning


...... eller hur mamma & pappa? :-) Som får sådana fina presenter av goa Christin som har varit på besök hos mig idag, superkul. Har tänkt att skaffa mig en väldoftande kaprifol för det fanns en här i trädgården innan vi började gräva för nya avlopps rör och gatstenen skulle på plats. Sååååå glad blev jag, och naturligt blir det ju så att jag kommer att skänka Christin en tanke när den får frodas här i vår trädgård. Jag tror redan att jag har en plats för den, måste ju få ner den i backen innan lördag morgon då jag börjar nästa semester sväng, härligt!

Mindre härligt var att upptäcka när vi skulle fika och jag skulle hälla mjölk i kaffet och den är som filmjölk, urk! Rötmånad gjorde verkligen skäl för sitt namn. Nu blir det nog att bänka sig framför tv:n och hålla två tummar för damlandslaget i fotboll som spelar semifinal om en liten stund, Heja Sverige!!

Kram
A

1 kommentar:

  1. Hihi så roligt att du uppskattade den! Njut!
    Ha en bra resa så hörs vi!
    Kram! Christin

    SvaraRadera