söndag 13 maj 2012

Laddat batteri

Nu blommar Junis äppelträd :-)


Äntligen blev det av, det som varit planerat sedan länge. När Juni föddes så hamnade vi i en föräldragrupp  som kom att bli en stor del av mitt liv under hennes första år. Vi är tre tappra, Kristin, Linda och jag som fortfarande träffas och varje månad sparar vi en hundralapp var som vi ska hitta på något skoj för. Så mycket pengar har inte gått åt utan vi har gjort saker hemmavid, så det skojades friskt om att detta var ett extra pensions sparande.

Igår tog vi en tripp till Göteborg och Arken Hotel & Art Garden Spa för att skämma bort oss, uppleva spa, koppla av, skratta, äta och dricka något gott. Allt detta lyckades vi väldigt bra med! Vi var borta lite mer än ett dygn men det kändes som flera. Detta kommer vi att göra igen, vi får bara spara lite nya penningar:-) Skönt också att få ett litet uppehåll i allt vad det gäller hus och tänka på annat och ladda om inför husvisning.

Så stort tack töser för en lovely weekend.

Kram
A

5 kommentarer:

  1. Vad härligt det där lät! Jag tycker att Juni är ett så sött flicknamn, hade jag fått en tjej nu skulle hon absolut få heta det!

    Såg så fina bilder hos Jannice på ert hus,ser hur fint ut som helst!
    Kram och jag önskar dig en fin vecka!
    Helena

    SvaraRadera
  2. Så härligt och vad kul att ha vänner som man har en speciell historia med.

    Kramar
    Anna

    SvaraRadera
  3. Åh så nice! Det var du väl värd!
    Vad heter Junis träd? Det var inte så stort va? Vill gärna se lite mer bilder på blomningen. När vi bygger pergola om nått år vill jag ha lite fler fruktträd runt det och det får gärna vara något mindre äppelträd med rosa ljuva blommor :)
    kraaam!

    SvaraRadera
  4. Tack själv för en underbar helg! Ska räkna ihop kassan och se när vi kan dra iväg nästa gång! New York, Paris, Västindien...? Stor kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Räcker inte pengarna hela vägen så liftar vi sista biten:-)

      Kram

      Radera