lördag 5 maj 2012

Lördagsplock


Här pågår full aktivitet med att plocka undan och lägga till inför fotograferingen i nästa vecka. Jag har gjort en liten lista så vi inte glömmer något. På vår gamla skänk så ligger det en gammal familjebibel som är köpt på en gårdsloppis i Norrland. Platsen ovan bibeln får en halvnaken donna ta plats och hon är inhandlad på en gatuloppis i Helsingör. Det blir skönt när tisdag blivit till kväll och vi är ett steg närmare försäljning.

Hämtar kraft från Kent's nya skiva: Jag är inte rädd för mörkret. Den kommer för alltid vara förknippad med husköp och försäljning och göra mig glad i hjärtat. Så har gruppen alltid påverkat mig sen första skivan Blåjeans 2008.

Nähä tillbaks till plocket va!

Kram
Anna

4 kommentarer:

  1. Då kanske man skulle lyssna in sig på Kent lite, har aldrig lyssnat så mycket på dem. Bara vissel-låten :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med plocket och ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Skönt inlägg :)
    I min nya post har jag enkla tips hur du får in FB och twitter på din blogg.
    Kolla här om du är intresserad!

    LOVE M på inredningsvis

    SvaraRadera
  4. Visst kommer det att gå bra med försäljningen men förstår att det är en hel del fix och trix.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera