torsdag 3 maj 2012

Titta ut, kika in

Bild lånad av 2G Magnusson


Detta är utsikten i vårt blivande sovrum, de ska så småningom bli vita och spröjsade som i resten av huset. Det blir inte bara att titta ut, utan jag tänkte också ni skulle kika in på något annat också. En Liebster hälsning landade på mitt skrivbord och idag gör jag det enkelt, man tackar så hemskt mycket och delar med sig.

Denna donnan Helena med bloggen  H´s enkla vardag skickade den till mig, ta en tjuvkik där vetja och inspireras. Skickar sen denna hälsning vidare till alla som så snällt tittar in hos mig, skriver kommentarer och gör min vardag roligare.


Kram på ER!
A

3 kommentarer:

  1. Såå vackert! Du lever ju verkligen i en dröm. Tänk att få bo så där. Det skulle jag ge rätt mycket för :o)
    Lycka till med försäljningen av huset och ha det så bra!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar utsikt! Det slår allt!
    Njut för allt smör i småland!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt fin utsikt ni kommer att ha från erat sovrum. Harmoniskt.

    SvaraRadera