fredag 13 juli 2012

Litet uppehåll


Det blev ett litet blogg uppehåll på ett par dagar. Det har varit och är fullt i huset med, släkt så tiden räcker inte riktigt till. Kumla släkten har åkt hem, Norrköping har kommit och i kväll kommer Köpenhamn:-) Tyvärr har vädret inte visat sig från sin bästa sida och det gäller väl mer eller mindre i hela landet, men vet ni vad jag tycker det är skönt att vara ledig i alla fall.

Sista bilden på pionerna innan alla bladen föll till marken och blomningen var över för detta året. Det ser nästan ut som en brudbukett tillsammans med de små vita som jag inte vet vad det är för något. De fanns här och sprider sig som bara den och jag tycker de är underbara, nästan som mini krysantemum.

Nu blir det en tur in till stan för att fylla på kylskåpet och göra annat smått och gott.

Kram
A

2 kommentarer:

  1. Härlig bild...gillar din blogg så mycket!
    Ha nu en skön helg och sköt om dig...

    Hälsningar från ett regnigt Öland Och Titti

    SvaraRadera
  2. Oj vad det myllrar av folk hos er! frågade min Olivia om hon visste vem L var och det gjorde hon! Jag vet nog inte vilka föräldrarna är vad jag vet! Blev inbjudna till höstens cykelfest som dom är med på, men kommer nog tacka nej till den! Du får höra av dig om du kommer hit till slätten ngn gång!
    Kram Helena

    SvaraRadera