lördag 21 juli 2012

Vad får man för 250 kr?

Jo denna superduper fina korgstol i mint condition. Syster, jag & Juni var på loppis i torsdags i närheten av deras lantställe. Jag hade redan hittat en gammal kopparkastrull & skulle bara kika utanför innan betalning. Jag föll pladask direkt!

Det roliga var att syster & Juni hade tittat på den innan och när jag öppnade bagageluckan så ropade Juni: Men mamma köpte du den, moster & jag tyckte inte den var så fin! Haha, smaken är som baken & Juni får stå ut med den hur eller hur:-)

Kram
A

4 kommentarer:

  1. Lyckan är en korgstol!
    Så fin och vilket fynd.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Tyckte den var jättefin, vilket fynd!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är ju superfin! Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Ledsen, men håller definitivt med Juni i det här fallet - men alla är vi olika.Sissi

    SvaraRadera