lördag 14 juli 2012

Mentalhörnan 2012


Vilken fantastisk dag vi har haft! Solen har lyst över Svedberga Kulle nästan hela dagen och vi har bara hängt i trädgården, åskan har mullrat längs med kusten men ännu så länge inget regn i sikte. Vi har vinkat lite adjö åt våra kära men syster och kusin Clara är fortfarande kvar och åker med mig upp i morgon då vi letar solen i Norrköping med omnejd.

Platsen på fotot är det som vi kallar Medelhavshörnan eller Mentalhörnan, det är vilket man vill:-) Nu börjar blommorna få riktig fart i krukorna och New Dawn rosen slår nog rekord i blomning i år. Här fångar man den sista gnuttan av solstrålar innan den går ned och har man väl satt sig där är det svårt att flytta rumpetuss därifrån.

Nu blir det till att ta tag i något som jag ogillar starkt, att packa! Men det måste göras så bättre att ha det gjort och sen kan jag med gott samvete slå mig ner och njuta lite till.

Kram
A



3 kommentarer:

  1. Vilken vacker plats, förstår att du njuter av att sitta där! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Min new dawn bloomer också jätemycket, fast att den är så ung! Vill ha flera! Har dock inte haft tid att testa såpan, skitstritarna du vet. Men I'll be back - det säger jag bara! kram!

    SvaraRadera
  3. Supermysig hörna, ser inbjudande ut!!!

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera