måndag 23 juli 2012

Mormors present

Detta fina överkast har min mamma virkat till Juni och jag tror ju inte att det är just nu som hon är som mest glad över det. Utan när hon är vuxen och tänker tillbaka på sin tid som liten och kanske när hon själv får barn.

En present som räcker länge med andra ord. Jag har själv fått ett där jag är fjärde generation att använda det och jag är enormt glad att det inte har kastats när inredningsmodet sa något helt annat.

Första arbetsdagen avklarad och det var inga kymmer, kanske för att vädret är fantastiskt bra & man får lov att njuta hela em & kvällen.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Vilket fint överkast! Har också några stycken som min farmor gjort till mig! kanske dags att ta fram dem igen!
    Usch för att börja jobba! jag är inne på min andra jobbvecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera