måndag 14 mars 2011

Känslomässigt

Juni på Sofiero och utställningen Majas Trädgård 2010

Idag åker mamma och pappa hem till Norrköping och Juni följer med, det är skönt att jag redan är på jobbet när de far iväg. Trots att jag vet att hon har det toppen så värker hjärtat. Det är ju egentligen inte många dagar för jag tar bilen upp på fredag efter jobbet men ändå. Jag är samtidigt så himla glad och stolt över henne att hon vill hänga med utan oss och att hon känner sig trygg.

Så dessa dagar ska jag försöka njuta av att bara vara. Jag ska beställa en massage tid något som sällan annars blir av, jag ska försöka träna, sitta i lugn och ro med en bra bok efter jobbet, städa Junis rum på gamla leksaker och sen kan jag ju vara helt spontan om något dyker upp så vi får väl se vad veckan bjuder.

Kram
A

2 kommentarer:

  1. Träffa Jannice på en fika och sådana mysiga saker!! Skat!!

    Sötnosen är snart tillbaka.

    Puss ses imon
    Jannice

    SvaraRadera
  2. Lite massage är aldrig fel! Det behövs. Kan tänka att just leksaksstädningen är lämpligast när lillan är borta!
    Lycka till!
    Kram! Christin

    SvaraRadera