fredag 18 mars 2011

På resande fot

Weekend väskan är packad för i detta nu så åker jag till Norrköping och hämtar hem vår älskade lilla Junsan. Vi har inte gjort några planer för lördagen utan tar det som det kommer. Det är alltid skönt att komma hem och vara liten flicka igen hos mamma & pappa:-)

Vägen kan jag utan och innan, för jag pendlade i cirka 1.5 år innan jag flyttade ner till Helsingborg som i mitt tycke är en helt fantastisk stad. Jag uppskattar nog Norrköping mer när man bara är hemma och hälsar på, man ser liksom mer av det vackra i omgivningarna. Det får nog bli en sväng runt med kameran så kan jag visa min gamla hemstad.

God fredag hälsar jag från någonstans i Sverige.

Kram
A

1 kommentar:

  1. jag håller med dig om att Helsingborg är en fantastisk stad att bo i! SJälv längtar jag verkligen tills den dagen jag en gång får flytta tillbaka till sundets pärla :-)

    Mysig blogg du har!

    SvaraRadera