söndag 6 mars 2011

Vem där?




Så brukar det ju säga På spåret om fredag kvällarna, ja vi tittar inte på Let´s dance vilket min kompis Jannice hånar mig för, med glimten i ögat förstås. Bronshästen ropade jag in på en auktion för många år sedan, den fick bo i garderoben ett tag för min man skulle få den i födelsedags present.

Det kanske inte var hans högsta önskan, men han gillar den faktiskt också. Den ser nästan ut som den kommer direkt från Astrid Lindgrens sagovärld och fantasin drar genast igång när man tittar på den.

Kram
A

1 kommentar:

  1. Fin den var! Tittar inte heller på Let´s dance! Härligt med en likadan person! Hann ni till mässan? Jag tog lite bilder, men de är just nu med Mannen på jobbet! Så jag får vänta med att blogga om dem tills imorgon.
    Kram!

    SvaraRadera