fredag 27 januari 2012

Fjärils jakt


I veckan så köpte jag en bunt med skruvpil som just nu står i ett gammalt Rörstrands krus i vår trapp. Men det felas något och nu är jag på jakt efter fåglar eller fjärilar med clips som kan boa in sig bland grenarna. Dessa fjärilar hittade jag på Skapamer.se och de hade funkat. Nu är det ju så att man vill inte gå och vänta, så är det någon som vet vem som kan tänkas sälja dylikt i någon vanlig butik??

Här har vi tagit helg och fått besök av Niclas bror Magnus så jag ser fram emot härliga lediga dagar.

Kram
A

2 kommentarer:

  1. Fjärilar och fåglar är underbart. Har du en Pandurobutik i närheten har de säkert något som skulle funka.
    Vilket underbart inlägg det förra var. Vilken glädje och vilket groove.

    Kramar
    Anna

    SvaraRadera
  2. Jag brukar hitta fina fjärilar och fåglar mm. på Blomsterlandet. Jag kan annars tips dig om en jättefin webbshop som min kompis Jane driver. Hon har massor med fina små fåglar och ugglor som är fina att sätta i grenarna. webbshopen heter Lyckligahem.se.

    trevlig helg!

    kram
    Jenny

    SvaraRadera