lördag 21 januari 2012

Kan du snakke dansk?

Petra & Jag

Äntligen fick vi till en helg i Köpenhamn och här ska det njutas för fulla muggar idag. När jag nollade mitt födelsetal senast så fick jag detta i present av svåger och svägerska. Hoppas bara nu att mina brister i det danska språket inte stökar till det:-)

Så i eftermiddag lär man vara lite mjuk och skönt avslappnad. Se nedan för allt härligt Petra och jag ska få uppleva i 135!!!! minuter.

Ha det dejligt!
A



MIRAGE DELUXE SPA
Inviter din veninde, kæreste eller hustru på en afslappende oplevelse i smukke omgivelser. Her vil I starte med en afrensning og peeling af ansigtet. Derefter lægges en opfriskende ansigtsmaske, som virker stimulerende og giver huden ny glans. Samtidig vil vi give jer en fuld kropspeeling, som sætter blodcirkulationen i gang. Herefter vil I komme i et 38 graders boblende Jacuzzi spa. Hertil serveres frisk frugt samt en iskold flaske Asti. Afslutningsvis 55 min. hotstone massage samt hovedbundsmassage.

Varighed: 135 min. (to behandlere)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar