onsdag 4 januari 2012

Här sitter jag

Jag! Fast i somras

Jaa här sitter man och spisar musik medan mannen lagar pannacotta och gör konjakssås. Inte ihop då förstås! Allt förbereds för en god middag i morgon… Emellanåt så får man en sipp rödvin eftersom jag har fredag redan idag och har ledigt i fyra långa härliga dagar. Juni kommer och dansar loss till LMFAO och har halkat in på mammas spår med att knäcka nötter un mass.

Snart tar jag över diskbänk & spis för lite matlagning för kvällen med spaghetti och köttfärssås på menyn.

Kram
Anna

3 kommentarer:

  1. Snygging! Så härligt ni har det!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!
    Fin bild.
    Pannacotta mm säger jag bara. Jag har just lagat spagetti och köttfärssås med egna torkade tomater och i. Så jag sa till resten av familjen varsågoda för disken... Blev lite sugen på vin kanske skall ta ett glas???
    Ha en fin kväll
    annika

    SvaraRadera
  3. En sån jättesnygg bild!
    Här blir det också lite fest imorgon och då bjuder jag barnen på spagetti och köttfärssås för det är det bästa de vet. Vi vuxna äter en fiskpanna.

    Ha det härligt och håll i hatten!
    Anna

    SvaraRadera