torsdag 12 januari 2012

Tapet galen

Bild lånad från nätet

Nu ska det bli fintelifint på Junis rum! Vi har hittat denna underbara tapet som jag tror är på utgående då det har kommit en ny kollektion Pip från Intrade. Fastnade omedelbums för den här guldockra färgen som kommer göra sig så bra i hennes lilla rum. Det ska bara tapetseras på väggen som är bakom hennes säng då andra sidan har snedtak. Nu ska här bara måttas lite innan vi kan beställa hem den.

Jag kan gå helt i gång när jag kollar på tapeter och är super sugen att även tapetsera i vårt sovrum. På nedre våningen är väggarna putsade med kalk på gammalt vis. Väldigt smidigt om man råkar spilla eller skava av lite, bara fram med pensel och lite kalkfärg och vips så är det borta.

Kram
Anna

1 kommentar:

  1. Jag är likadan! Tapeter är som droger för mig. Det går inte att sluta när man börjar. BIlden du hittat är helt i min enkla smak:-) Varenda grej där och tapeten är UNDERBAR!!
    Ha det gott, varmkram H.

    SvaraRadera