måndag 2 januari 2012

Längtar till lövsprickning


På baksidan av vår trädgård fast inte på vår tomt står dessa träd och jag bara längtar tills de blir sådär härligt krispigt gröna. Det känns som man blir lite lurad eftersom vintern aldrig kommer och nu hörde jag att det skulle börja blåsa ordentligt i morgon igen. Det måste väl ändå vara rekord i stormar!

Själv kör jag kort vecka och har lagt in en semesterdag på torsdag så att man får långhelg, inga särskilda planer ännu men Juni och jag får väl hitta på något mys.

Annars trycker jag mest in nötter och har verkligen snöat in på pecannöten, men som tur är den lite svårskalad annars hade påsen varit slut med en gång:-)

Kram
A



1 kommentar:

  1. Visst är det konstigt men så fort det blir nytt år vädrar jag vårluft.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera