tisdag 28 februari 2012

Bubblig vas




Inte för att jag behövde en vas till för efter att vi packade ner allt från gamla lägenheten så har vi säkert en kartong eller två med märkningen vaser. Men vi hade ju ingen sådan här, alltså blev det ett köp ivrigt påhejad av svärmor som också stått och hållit i den på loppisen.

Glaset är alldeles bubbligt och stor som bara den, och just nu vill jag att tulpanerna ska dra iväg på höjden och säcka ihop över kanten, då är de som snyggast.

I år har jag faktiskt inte köpt så många tulpan buketter och nu efter att snön försvann så ser man the real stuff titta upp i rabatterna. På eftermiddagen när jag gick hem så var det hela 12,5 grad varmt, alldeles, alldeles underbart.

Kram
A


1 kommentar:

  1. Snygg vas. Här är det vas-köpar-förbud, trist och jag hoppar över förbudet allt som oftast. Skåpen är fulla...

    Kramar
    Anna

    SvaraRadera