lördag 4 februari 2012

Melodifestival 2012


I kväll börjar spektaklet igen och jag älskar det! Att analysera, få gåshud, och vilja vara på plats. Jag har varit på en deltävling i Malmö för två år sedan och det var super. Finalen i Globen hade jag inte tackat nej till. När vi åkte bilen genom stan för ett par dagar sedan så hamnade vi bakom en buss med reklam i baken för mello och Juni som blivit indoktrinerad kände direkt igen loggan:-)

Loreens låt från förra året var en av mina favoriter och den hade definitivt förtjänat en plats i finalen. I kvällens tävling är hon tillbaka igen och jag hoppas hon levererar. Youtube klippet är en akutsisk version av låten som är så lovely.

Kram
A


1 kommentar:

  1. Härligt att hitta in hit till din fina blogg. Önskar dig en riktigt fin söndag/Gela

    SvaraRadera