lördag 25 februari 2012

Saknat

Juni Malvina


Idag kommer lillsnörpan hem igen efter att ha fått några sportlovs dagar i Norrköping hos min familj. Tomt och tyst har det varit eftersom maken också varit iväg. Jag har bara kopplat av, tagit hand om mig själv och haft popcorn kvällar.

Lite längtan är bra enligt mig och att skapa dessa minnen med familjen trots avstånd är så viktigt för framtiden. Nu har hon knappt haft tid att prata med mig, det har bla bowlats, varit på brandkårsuppvisning, badats och sovmysts med de yngsta kusinerna. Hon levereras av mormor och morfar som vi får den äran att ta hand om ett par dagar.

Hur tackar man för allt detta? Jag börjar i alla fall med att skicka ett ton kärlek!

Kram
A

3 kommentarer:

  1. Underbara Bilder på din fina flicka! Hon börjar bli stor. Finfin fläta också!
    kramis

    SvaraRadera
  2. Härligt att få rå om sig själv ett par dagar, precis lika härligt som att få kramas igen när barnen kommer tillbaka;))Ha en härlig kväll, här blir det melodifestival ikväll med hela familjen i soffan...!
    Kram fia

    SvaraRadera
  3. Blandade känslor när barnen är iväg. Härligt att få vara lite egen och bra för barnen att få mysa med mormor och morfar själv.

    Ha det underbart februaris sista vecka.

    Anna

    SvaraRadera