måndag 6 februari 2012

Piff för 99 kronor



Vi har varit inne på att tapetsera vår lilla toalett som ligger i anslutning till vårt sovrum. Men nu behöver man ju inte ens det när Ikea säljer bla dessa fina själv häftande fjärilar.


Det är ibland först när man tar bilder som man ser sanningen och röran. Ser ju riktigt trist ut, inte för att vi tillbringar massor med tid därinne, men ändå. Spolknappen på väggen blev av någon anledning blå när toan var klar och den skulle snart bytas ut. Sen så gick det fem år och inget har hänt:-) Nu tänker man inte på att den är blå för den smälter så bra in med fjärils maffian.


Mycket nöjd med resultatet, men färgerna blir inte riktigt rättvisa när ljuset inte räcker till.

Annars kan man väl säga att det är måndag, jag var nyckel lös och jag hade dubbla plånböcker i väskan när jag hade parkerat hemma. Tur att grannarna var på plats så man kunde hämta upp extra nyckeln och tur att min kollega inte behövde sin plånbok förrän i morgon så jag slapp att köra tillbaka till jobbet!

Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar