onsdag 1 februari 2012

Liebster blog


Här kom en liten Liebster Blog farandes från Mina Gröna Tankar och jag tackar för den allra ödmjukast.

Vad är nu allt detta, Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och denna kan endast ges till de bloggar som har mindre än 200 följare/prenumeranter.

Så om du får denna ska följande göras:

- Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
- Skriva ner de 5 bloggar som man vill lämna awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
- Sen hoppas att de vill lämna utmärkelsen vidare.

So here we go:







Sen vill jag skicka en speciell hälsning till Rosenvit som jag vet redan fått denna utmärkelse, kram på dig och kram alla ni som förgyller mina dagar.

A






3 kommentarer:

  1. Men, skall jag få en award!? Tack snälla! :)
    Skall länka och göra ett inlägg en av dagarna.. Mycket just nu.
    Tusen tack, Anna! :)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for denne award. Det gjør meg utrolig glad
    og det er helt sikkert at jeg kommer til å formidle dette videre! Tusen takk!

    Unn :)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack! :) Glad jag blir.

    Kram Maria

    SvaraRadera