söndag 8 april 2012

Att följa sitt hjärta

Bild lånad från Magnussons

Ibland bara måste man följa hjärtat och fånga tillfället. När jag såg huset på hemnet för ett par veckor sedan så sa jag till N att vi åker förbi och tittar så jag får det ur mitt system.

Nu blev det inte riktigt så, hjärtat bultade och en känsla infann sig som var så bra. Vi hade alls inga planer på flytt, nu skulle vi njuta, ordna småfix och bara vara.

Men i veckan satte vi våra namn på papper och kommer att flytta en mil norrut precis vid vattnet och jag kan fortfarande knappt tro att det är sant!!

Så häng med på resan med vårt nya dröm boende.

Kram
A

5 kommentarer:

  1. Åh!, så spännande :)
    Hänger gärna med till ert nya hem.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Wow, grattis! Ja, man ska följa sitt hjärta, då brukar det bli bäst. Stort lycka till! Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilket läge! Hoppas att ni håller i er när Skånevinden viner bara...;)))

    SvaraRadera
  4. Wihoooo! Det kommer att bli tipptopp! Lycka till! kramen

    SvaraRadera
  5. Oj vilket fantastiskt fin läge! Lycka till med nya huset.

    SvaraRadera