lördag 21 april 2012

La Famiglia



Idag väntar vi ner min mamma & pappa från Norrköping och de stannar till mitten av nästa vecka:-) Mamma kommer man mest se baksidan av då hon förmodligen dyker ner i någon av rabatterna. Pappa gillar att inta ryggläge i soffan med tidningen och sportradion på lagom volym.

Hoppas på fint väder så vi kan göra klart i trädgården, om inte annat så har vi ett lass med grus som ska ut på vår parkering. Så därför börjar vi nu med att äta en god stor frukost.

Kram
A

4 kommentarer:

  1. Underbar bild på mamsen och papsen! Hälsa dem så gott. Vilket ljuvligt ställe ni har köpt! Jag sitter här och vill att ni ska flytta tillbaka till stan igen./Kram från fd grannen.

    SvaraRadera
  2. Familjen är bäst! Trygghet och kärlek kan vi aldrig ge/få nog av till de som står oss närmst.

    Kramar
    Anna

    PS. Plockade en bukett vitsippor till min pappa idag på hans dag.

    SvaraRadera
  3. Muhum, önskar att det var så med min mamma med. Eller svärmor, det hade oxå funkat. Men jag får dra min kirs själv. Ngt jag ännu inte börjat med, tyvärr... Hälsa Mamma!
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Så mysigt med besök av föräldrarna. Hoppas att ni får en trevlig vecka.

    SvaraRadera