söndag 29 april 2012

Sköna söndag


Idag tror jag det får bli första gräsklippet för året, det har växt så det knakar. Nära nu att det börjar slå ut både i träd och i rabatter. Med tanke på att temperaturen ska stiga upp mot 20 grader nästkommande dagar så får man hålla i hatten.

Sköna dagar har jag haft med ledigt i fredags och så en arbetsdag och sen ledig igen. Det går åt för att hinna fixa allt för försäljning av vårt hus. Glad att man får njuta av våryran i trädgården ännu en gång innan någon annan vänlig själ tar över stafett pinnen.

He en skön söndag.

Kram
A

2 kommentarer:

  1. Åh så härlig bild! Er trädgård måste vara ganska vindskyddad va? Det är INTE vår och många blommor slår ut senare hos oss har jag märkt.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hallå Anna! Eftersom jag följt dig ett tag och tycker du ger en härlig inspiration, så tycker jag att det skall firas, så kolla in hos mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera