onsdag 18 april 2012

Skynda fynda



Jag har fyndat ett nytt olivträd, det gamla jag hade klarade inte övervintringen inomhus. För 169 pix så kunde jag bära hem ett ca 1 meter långt träd från Ica Maxi, ett mycket bra pris tycker jag.

Ber om ursäkt för mitt blygsamma deltagande här på bloggen, men med husköp och husförsäljning så finns det en hel del att pyssla med. Plus att maken är mitt uppe i högsäsong på jobbet. Men jag klagar inte för på något sätt får man mer jobb gjort med blåslampan i ändalykten:-)

Kram
Anna

5 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Olivträden brukar ju vara så dyra i vanliga fall.
    Va spännande det låter med ert nya hus. Hoppas på att få se mer av det.
    Ha en bra dag i morgon!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Oj det vill jag spana in! Får kanske ta mig till närmaste Maxi!
    Härligt att vara busy med sådana saker :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Lyckan är ett olivträd!!!

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  4. Synd att ditt olivträd inte klarade vintern inne! Jag har haft mitt olivträd snart tio år och det har "peppar peppar" klarat alla vintrar i vårt vardagsrum!
    Men det var ett riktigt fint pris för trädet på ICA!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Roligt och fint med olivträd. Satt faktiskt och kollade på det på Odla i går, har också lust att köpa ett :)

    SvaraRadera