söndag 25 mars 2012

Första vårdagen på riktigt!


Men hallå vilket väder söndagen bjöd på! Bortblåst var dimman som legat som ett tjockt täcke både fredag och lördag. Jag tog tag i rabatterna och njöt i solen, men allt behöver ju faktiskt inte göras på en gång.

Så på eftermiddagen åkte vi över till våra vänner på fika och blev faktiskt sittandes på rumpetussen fram till klockan var nästan 18! Att kunna vara ute utan att frysa är mer än underbart, barnen slapp vinter kläder de cyklade, grävde och letade grodor :-) Om jag fick välja så skulle alla söndagar vara så här sköna.

Kram
A

2 kommentarer:

  1. Jag skulle också välja att ha så sköna söndagar! Varken våfflor eller träning kunde locka iväg mig idag. Nu är kinderna så där varma och kroppen lagom trött. Härligt!
    ha en fin vecka!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej *Anna!
    Ja vilken dag! Tyckte det var synd att det var söndag och inte lördag. Bara en dag till.... kändes det som.
    Jag kommer inte höra av mig förrän det våras riktigt så ha tålamod.
    Ha en skön start på veckan
    Annika

    SvaraRadera