tisdag 13 mars 2012

Jag har sällat mig till skaran


Jag har sällat mig till skaran och köpt årets skörd av penséer. Som vanligt så fick jag beslutsånget med vilken färg jag skulle ta. Även när jag sköt in lådan i bagageluckan så kände jag mig fortfarande inte säker, ja herregud!

Jag hade dock bestämt mig för att det skulle vara små blommor för de senaste åren har jag haft stora blomblad med följd att de snabbt blåser sönder och ser lite tråkiga ut. Nu ska de bara ner i jord tillsammans med lämplig kruka och kanske blir det samplanterat med något.


Kram
A

1 kommentar:

  1. Har sått egna penseer, men de har växt så otroligt dåligt, så kan bli tvungen att köpa plant ändå. Nu är det kallt här, men det vänder fort och om två veckor kan det fungera att sätta ut en kruka :)

    SvaraRadera